maandag 9 april 2012

Foto's nieuwe winkelpand en nieuwe artikelen.


Een kleine week geleden was dit het begin van een nieuw Verrassend Goed! avontuur. Het zag er na ontvangst van de sleutel en bij binnenkomst allemaal fantastisch uit. Schilderen was niet nodig...nou ja, alleen de rode streep wilde ik wel een likje verf geven. Deze streep geeft het kleine opstapje aan. Rood is natuurlijk niet een kleur die bij de poederpastel tinten die ik in mijn hoofd had past, dus de kwast ging erover.

We begonnen maandag met de verhuizing.
Binnen een paar dagen hadden we het oude winkelpand nagenoeg leeg en stonden de meubels in de nieuwe winkel op zijn plaats. Daar hoefde ik niet meer over na te denken want de indeling zat al een week in mijn hoofd.

Ondanks dat we druk bezig waren en ik steeds meer mijn eigen spulletjes om me heen had, was het nog steeds onwerkelijk. Het is zo'n prachtig pand ...wie had dat durven dromen. Donderdagavond kon ik er echt niet meer omheen. Die avond werd het Verrassend Goed! logo op de winkelramen geplakt. Zo gaaf om je eigen winkelnaam op de ruiten te zien.



Geweldig dit is mijn winkelpand, hier ga ik wat moois neerzetten.
Haarlem kan er nu ook echt niet meer om heen, Verrassend Goed! kan en mag gezien worden!



Vandaag 1e paasdag, eerst een beetje uitrusten. Vanmiddag toch nog maar even met dochterlief terug naar de winkel. Samen hebben we wat eerste foto's kunnen maken. Kijken jullie even mee?


Dit is nu al een favoriet plekje.


Hier hebben we al meerdere malen heerlijk zitten lunchen en een wijntje gedronken.
Lekker met zijn allen om de grote tafel dicht bij de kachel.


Sfeerhoekje naast de kachel.


Sfeerhoekje voor in de winkel. Zien jullie de fantastische etalage? In de etalages heb ik een prachtig plateau waar ik de artikelen super mooi kan presenteren. Het effect hiervan werd gedurende de week merkbaar, want er stonden telkens mensen voor de etalages.


Krukjes hoekje.
Zijn ze niet geweldig?


Herkennen jullie deze nog?
Het is de klepbank die voor de oude winkel stond.
Hij staat nu helemaal achterin het tweede gedeelte van de winkel.

Zo hebben jullie een eerste indruk van onze nieuwe winkel.
Wil je dit en al dat andere moois in het echt bewonderen?
Jullie zijn meer dan welkom.


-----------------

Naast een nieuw winkelpand zijn er ook veel nieuwe artikelen binnengekomen.



Kaartenstandaard


Zinken lamp


Stoer krukje


Voor al de nieuwe artikelen klik je HIER

De komende tijd zal ik nog meer nieuwe artikelen plaatsen.

Voor nu wens ik jullie een fijne 2e Paasdag.

warme groet,
Marianne

29 opmerkingen:

Linda zei

Gefeliciteerd met je nieuwe winkel, het ziet er werkelijk prachtig uit.Ik houd het zeker in gedachte om eens langs te komen. Een fijne paasdag nog.

Groeten, Linda

Anja Leijten zei

Wat ziet het er prachtig uit!! Heel veel succes met de winkel maar dat gaat helemaal goedkomen. Wij hebben al het een en ander aan ons winkeltje gedaan, maar gaan vrijdag verder met inrichten voor ons open huis zaterdag. Ik herken dus goed de leuke spanning er omheen. Heel veel succes, groetjes anja

natuurlijk groen en doen zei

Marian ,het is geweldig mooi geworden.Wat komt alles mooi uit nu het allemaal wat ruimer staat
Heel veel succes en goede verkopen (want dat is ook wel heel belangrijk)

fijne dag
groetjes Bep

Blomkje en Wenje zei

Het ziet er prachtig uit! Heel sfeervol.

Geniet van je dag!

Groetjes, Pietrik

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Geweldig!

Wat een schitterend pand en zo mooi ingericht.

Ik wens je heel veel succes met je nieuwe winkel.

Lieve groet,

Loes

House of Seasons zei

Ha Marianne,
WOW wat hebben jullie een enorme klus geklaard!!!!(ik weet wat er allemaal bij komt kijken)
Het ziet er GEWELDIG uit!!!!
En wat een heerlijke etalages, die wil je natuurlijk steeds veranderen......
al het moois laten zien wat je verkoopt en zo mensen naar binnen lokken!
Ik wens je heel veel succes EN plezier in deze mooie winkel!
Tot snel
Liefs
Lia

Irena zei

echt sfeervol,mooie winkel,veel geluk,fijne paasmaandag groetjes irena

Des guirlandes zei

Meid! Marianne,
Mijn hart maakte een sprongetje toen ik het allemaal zag. Ik woon ver weg maar ik kom heel binnenkort kijken hoor! zo leuk!!
Heel veel succes toegewenst in je nieuwe zaak. Ik heb veel bewondering voor je.
Hartelijke groet

Anoniem zei

Zoooo! wat groot en gaaf met je spullen erin,wat zul je supertrots zijn en terecht,heel veel succes met de nieuwe winkel en een fijne 2e paasdag,lieve groetjes Musje.

Anoniem zei

Wat mooi!! Marianne. Wat een heerlijke ruimte en wat richt je die mooi en gezellig in!
Ik wens je heel veel succes!

Lieve groet,
Gerry

Jolanda zei

Wow Marianne, wat ziet dat er fantastisch uit! En wat hebben jullie hard gewerkt, zoveel al gedaan en weer zo sfeervol en gezellig. Ik hoop heel snel bij je langs te kunnen komen om het zelf te bewonderen, het zal waarschijnlijk de meivakantie worden. Lieve groetjes en nog een hele fijne 2e paasdag

Anita zei

Wow wat een sfeervol geheel.
Prachtig en wat ruim is je nieuwe winkelpand.
Van harte gefeliciteerd !!
Ik wens je niet alleen kijkers maar vooral heel veel kopers ;-)
Als we eens in de gelegenheid zijn komen we beslist een kijkje nemen.
Wens je een fijne 2e paasdag.
Groetjezz lfs mij

Het Liefste Thuis zei

Lieve Mariannne. Wat heb je er weer iets moois van gemaakt. Het ziet er prachtig uit! Van harte gefeliciteerd en GENIET ervan in je schitterende nieuwe winkelpand. Lieve groet, Hanneke

It's me zei

Heel mooi Marianne....we komen gauw een keer kijken hoor !!...liefs Ria....xxx..

Alie zei

Wat is dat ook gaaf hè, een eigen woonwinkel, echt een droom van mij. Ik denk alleen dat het hier niet zal lopen, je moet echt wel in een stad zitten. Veel succes in je nieuwe pand! Groetjes Alie

Jeanette zei

Ik wil graag nog een keer winkelen in Haarlem, als we gaan komen wij zeker langs, je hebt een heel leuk pand en je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt. Succes met alles.

Groet,
Jeanette

hokje zei

Wat een prachtig pand en je hebt het ook weer zo gezellig ingericht!

Veel succes. Groeten, Miranda

Le Style zei

Wow, Schitterend!

Heel veel succes!!

La Maison zei

Wat een te gekke winkel, echt ik zie alleen maar mooie dingen. Gefeliciteerd hoor en mocht ik eens in Haarlem zijn, dan kom ik kijken en ik weet nu al zeker dat ik niet met lege handen naar huis ga.

Je gaat een goed seizoen tegemoet dus heel veel succes met ,Verrasend Goed,.

Liefs
Hermine

La Maison zei

oeps sje vergeten

Debby zei

Het was heel leuk om je nieuwe winkel te bezoeken.
En dat favoriete plekje, dat voelde ik gelijk al toen ik binnenkwam. Zo lekker aan die mooie tafel, voor de kachel.........heerlijk!!

Wij wensen je heel veel mooie jaren in deze mooie winkel!!

Groetjes,
Debby

little sweet things zei

Wat zie alles er mooi uit!
En wat hebben jullie veel werk verricht.
Ik hoop binnenkort weer een keer bij je langs te kunnen komen.
Lieve groetjes, Sas

't Glimmenhofje zei

Hoi Marianne,
Het blijkt dat ik nogal wat nieuws heb gemist in blogland, want ik lees hier dat je net de sleutel hebt gekregen van je nieuwe pandje. En wat een prachtig pandje en geweldige binnenkant. Heel veel sfeer en al zo gezellig!! Ik wens je heel veel succes en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je nieuwe mooie stekkie!! Hartelijke groetjes, Joyce.

Wonen in wit zei

Lieve Mar,

Julie hebben een prachtig resultaat verricht, in het echt is het nog gezelliger dan op de foto, de sfeer is heel gezellig, een waanzinnig assortiment en een prachtige winkelpand kunnen niet meer onopgemerkt blijven!
Hoop dat een Verrassend goed!succes mag worden!
kus

Celine zei

Oh Marianne je winkel is prachtig, en de spulletjes die je verkoopt zijn echt mooi. Ik word er hebberig van :) Heel veel succes, maar dat zal vast wel lukken! groetjes Celine

Maaike zei

Dat ziet er prachtig uit!!!

Groeten Maaike

Jolanda zei

Gefeliciteerd met je nieuwe shop!
Wens je veel succes en geluk!!
Met lieve groetjes,

Jolanda
Woonwinkel 't Zolderrijk

Colinda en Jeroen zei

Wat een super mooie nieuwe winkel, en wat is hij groot. Echt iets om super trots op te zijn.
Veel succes in je nieuwe pandje!

liefs colinda

Anna Marie zei

Gefeliciteerd met de opening van je nieuwe winkel, dat je er heel veel geluk mag hebben en vooral ontzettend veel winkel plezier. Je bent goed verwend met de bloemen en andere cadeau's zag ik in 1 van je laatste posten. Geniet ervan!! En tot ziens in je winkel. Liefs Anna Marie.