donderdag 19 april 2012

Bloemencorso Haarlem


Dit weekend staat Haarlem in het teken van het Bloemencorso.

-----------------

De praalwagens rijden zaterdagavond rond 21.00 uur het centrum van Haarlem binnen en zullen worden opgesteld op de Grote Markt, de Damstraat en het Spaarne.
Daar zijn de wagens dan nog tot zondag 17.00 uur te bezichtigen.

Deze zondag is er feest in de Schagchelstraat. Er zijn marktkramen met waren en terrassen opgesteld.
In de straat zijn alle winkel van 11.00 u tot 17.00 uur open.

Natuurlijk doet Verrassend Goed! als nieuwkomer in de straat mee met de festiviteiten.
We hebben een kraam voor de winkel en zijn de hele dag geopend.

Als de weergoden ons goed gezind zijn belooft deze zondag een prachtige dag te worden.

Jullie zijn meer dan welkom.

warme groet,
Marianne

4 opmerkingen:

Cosy Life by Elly zei

Hey Marianne..O dat is leuk! Misschien kom ik zondag wel ff langs bij je want ik ben ERG benieuwd naar je nieuwe winkel. En komt het er zondag niet van dat wip ik vast eerdaags wel bij je langs.Hoop op wat beter weer...
Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

Anoniem zei

Lijkt me geweldig zo'n bloemencorso met feestelijkheden. Ik woon gewoon gewoon te ver weg.
Het zit wel in mijn hoofd om als het zou lukken misschien komend zomer een dagje naar Haarkem te komen, en dan kom ik zeker bij je langs!
Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet,
Gerry

Jolanda zei

Wordt vast een fantastisch kleurrijk weekend. Ik kan helaas niet....succes en ik hoop op wat beter weer voor je, hier regent het! Lia en ik komen, als er niets tussen komt, 3 mei naar Haarlem. We zijn zo nieuwsgierig naar je winkel! Lieve groet

MARIANNE zei

Hi Marianne!
Hopelijk heb je zondag een hele goeie dag gehad...in de winkel, en met de kraam buiten!
Het zal vast heel gezellig zijn geweest met al die praalwagens die door de stad kwamen.

Groetjes van Marianne.