zondag 15 april 2012


Na een eerste week in de nieuwe winkel, was het zaterdag zover ...

het officiële openingsfeest.



Héél druk bezocht en iedereen razend enthousiast over
 de nieuwe Verrassend Goed! winkel.


Naast de vele mooie boeketten die ik in de eerste openingsweek mocht ontvangen, volgden er gisteren nog meer. Is het niet geweldig deze bloemenpracht?


Niet alleen bloemen, maar ook heel veel mooie cadeaus, waaronder champagne, wijn, een verzorgingspakket en van mijn lieve vriendin dit prachtig geschenk. Te mooi om uit te pakken.


Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties, de mooie cadeaus, de prachtige boeketten bloemen en de hulp tijdens de verhuizing, de winkelopening en het slagen van een fantastische Verrassend Goed! openingsfeest.

---------------

Onlangs ben ik lid geworden van de ondernemersvereniging Schagchelstraat. Deze vereniging is erg actief en zij speelt in op de vele evenementen die in Haarlem plaatsvinden. Zo ook het aankomend weekend.Dan is het bloemencorso in Haarlem. Tijdens dit bloemencorso is het feest in de Schagchelstraat. Informatie hierover plaats ik in een volgende post.

Ik wens jullie alvast een fijne nieuwe week.

warme groet,
Marianne

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal gefeliciteerd met je mooie winkel en de opening. Wat ben je heerlijk verwend en wat een bloemen heb je gekregen.
Nu kan het weer beginnen.
Veel succes!

Lieve groet,
Gerry

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Van harte gefeliciteerd met de opening van je nieuwe winkel.

Wat een mooie bloemen en cadeau's heb je gehad en zo te zien op de foto was het een gezellige middag.

Voor jou ook een fijne week!

Lieve groet,

Loes

Haikey love of living zei

Gefeliciteerd met de opening van je nieuwe winkel.
Ik woon te ver weg, maar mocht ik ooit in de buurt komen dan kom ik je een bezoekje brengen ;-)

fijne week!

Haikey

Loraine Living zei

Van harte Marianne, het ziet er goed uit! Ik wens je veel succes en plezier op je nieuwe stek.
Fijne eerste week in de winkel!Lieve groet Diana

House of Seasons zei

Oh Marianne, wat heerlijk dat je nu kan gaan genieten van al het werk dat jullie gedaan hebben!
Het is zo leuk om in een hele nieuwe winkel verder te gaan, je bruist dan weer van de ideeen!
Ik wens je alle succes, plezier en vooral veel leuke en lieve klanten op je nieuwe mooie plek in Haarlem.
Tot snel?
Liefs
Lia

Michelle zei

Gefeliciteerd met de opening van je mooie winkel!


Fijne week!
Liefs Michelle

Claudia Leertouwer zei

Heel veel geluk en succes op je nieuwe stekkie!

Debby zei

Zo dat ziet er extra gezellig uit!
Je bent verwend zeg.

(Heb helemaal niets in de krant gelezen over je opening.)

Je ziet me binnenkort wel weer een keertje.

Nogmaals heel veel succes op deze nieuwe plek.

Groetjes,
Debby

hokje zei

Een feestelijke en geslaagde opening van je prachtige winkel!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Brabbels en Kiekjes zei

GENIET, GENIET, GENIET!!!
Dat oh zo nodig in deze periode, en met deze prachtige winkel als resultaat! In de meivakantie kom ik je opzoeken, ben zo benieuwd.

Liefs,

Tanja zei

Ik wens je alle geluk en succes met je nieuwe plek.

Liefs
Tanja

Anja Leijten zei

Van harte gefeliciteerd met de opening van je winkel! Heel veel succes gewenst. Groetjes anja

Jolanda zei

Wat fijn dat je nu ook echt open bent. En wat ben je verwend, je verdient het hoor! Geniet van deze heerlijke mooie nieuwe winkel, lieve groet

Des guirlandes zei

Ik heb zojuist gebeld met mijn vriendin en afgesproken dat we zaterdag 28 april een dagje Haarlem gaan doen. Kanniewachten!
Ook leuk dat er die dag Huis & Tuin markt is op de Dreef. Dan kunnen we ook bij Tamar gaan kijken. Tot ziens dus!
En natuurlijk succes toegewenst in je nieuwe gave winkel.
Groetjes,

MARIANNE zei

Hallo naam genote.
Kan alweer eens niet meer slapen, en even op bezoek in blogland...en nu bij jou!
Van Harte Gefeliciteerd, met je heeeel mooi uitziende nieuwe winkel, en heel veel succes...dat er maar veel mensen je nieuwe locatie mogen gaan bezoeken!!

En wat ben je verwend, zoveel bloemen en kado's.

Groetjes, Marianne.

Bij Guusje Thuis zei

Wat heb je een geweldig mooie winkel. Ik ga het even onthouden hoor als we een shopdagje plannen, wil het wel eens in het echt zien en sfeer proeven. Groetjes Colin

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

van harte gefeliciteerd met je prachtige nieuwe winkel geniet er lekker van heerlijk dat je zo verwent bent ...heel veel geluk en plezier in je nieuwe winkel ...lieve groet rosita