maandag 20 februari 2012

Liebster Blog Award



Zondag ontving ik van Suus de Liebster Award.
Hartelijk dank hiervoor.

----------------


De bedoeling van de Award is blogs met minder dan 200 volgers wat extra aandacht te geven. Maar ja, ook blogs met meer dan 200 blogs zijn de moeite waard.
Om hun uitstraling, mooie posten, geweldige foto's, inspiratie of gewoon omdat ze geweldig zijn om te volgen.

Dus.....

Ik kan niet kiezen en ga dit ook niet doen.

Mijn Liebster Blog Award is voor jullie allemaal.

Als dank voor het volgen en plaatsen van reacties op het Verrassend Goed! blog.


Warme groet,
Marianne

7 opmerkingen:

Rarda zei

Bedankt dat jij hem ons allemaal geeft x x x Rarda

Irma zei

helemaal terecht dexe awaed voor jouw,IrmaXXX

Anita zei

Dank je wel :-)

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat heb je mooi gezegd.

Ook ik heb een stukje over de awards op mijn blog gezet.

Lieve groet,

Loes

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat heb je mooi gezegd.

Ook ik heb een stukje over de awards op mijn blog gezet.

Lieve groet,

Loes

Anoniem zei

Dank je wel, Marianne! Ook ik heb een aantal gekregen en heb er gisteravond mijn blog aan gewijdt.
Persoonlijk waardering is fijn, maar het systeem erachter minder fijn.
Het genieten van elkaars bloggen, daar gaat het om.

PS> als je de nieuwe woordverificatie ook zo lastig vindt, kijk dan even op mijn blog van 18/2
Fijne dag en liefs,
Gerry

Alie zei

Gaaf hè, ik heb dezelfde award gekregen van de week, maar ik vind het ook veeeel te moeilijk om anderen uit te kiezen, vind ze allemaal wel wat hebben.