maandag 27 juni 2011

Primeur: Boek Inspirerende Zomerhuizen van Jeanne d'Arc Living


Ik had het al eerder aangekondigt,
maar hier dan mijn post over de verschijning van alweer zo'n prachtig boek.


Het boek verschijnt 15 october 2011.



Prachtige inspirerende foto's gefocust op het authentieke en eenvoudige leven in zomerhuizen.
Genomen op de meest fantastische plaatsen.

Wat dacht je van zo'n heerlijk plekje onder de veranda?
  Hier kan ik alleen maar van dromen.


De meer dan 400 prachtige foto's zijn gemaakt door
Lonnie Würtz Jensen.


Voorzien van tekst van Vivian Christensen.

Gemaakt in samenwerking met
stylist en binnenhuisarchitect Helle Leth.

------------
Dit boek zou zomaar eens
het kerstgeschenk van het jaar
kunnen worden.

Ook al is de verschijningsdatum pas 15 october,
het boek is nu al bij ons te reserveren,
via de winkel in Haarlem of via de webwinkel link



Een hele fijne week,
warme groet,
Marianne   



4 opmerkingen:

Corien zei

Hoi Marian, eindelijk kan ik weer bloggen, werd er steeds afgegooid als ik een berichtje achter wilde laten,moest een heel nieuw profiel aanmaken, grrr. Wat zag je stand er mooi uit op de Olmenhorst, op de foto dan, ben er zelf niet geweest, wat een werk was dat zeg. Ben van plan om zaterdag weer ff langs te komen, dan is er ook markt op de Dreef.Kan ik gelijk ff je nieuwe spullen bekijken. En heb je mijn nieuwe blog al gezien?

Groetjes, Corien

Fluitenkruid zei

Het lijkt me een supermooi boek om de herfst mee in te gaan!

Jolanda zei

Wat en mooi boek! Ziet er echt super uit en helemaal jouw stijl. Bedankt voor je lieve berichtjes bij mij en bij House of Seasons...
Fijne avond en lieve groetjes

Het Hoogerhuys zei

Hoi Marian,
Hoe zit het met die lampenkappen, verkoop je die alleen in de winkel. Ik kan ze op je webshop nergens vinden en ik vind ze beeldschoon!!!!!
Groetjes, Sandra