woensdag 20 april 2011

Winkel metamorfose..vervolg



Ondanks het prachtige weer buiten, heb ik vandaag héél veel in de winkel gedaan.
Ik zou jullie op de hoogte houden over de nieuwe winkelindeling. Nou er is inmiddels weer het één en ander verandert. De laatste hoge tafel in het midden van de winkel is eruit! Deze tafel heeft vanaf het begin dienst gedaan als werktafel voor de workshopavonden. Daar ik géén workshops meer vanuit de winkel verzorg, kon de tafel er nu dan echt uit. Heerlijk, want ik had al een tijdje een nieuwe eetkamertafel, maar wegens ruimtegebrek, stond die bij een collega ondernemer tentoongesteld.


Doordat het kassablog verplaatst was en nu dan ook de hoge tafel eruit ging, kwam er genoeg plaats voor dit mooie exemplaar!





Ik heb hem meteen even gedecoreerd met :een theepotje, waterkan, rooster, etagère met paasdecoraties en natuurlijk in het midden van de tafel wat Scandinavische boeken en een stapel magazines van Jeanne d'Arc Living. Heb er vandaag voor het eerst aan kunnen lunchen. ( dat deed ik voor kort meestal staand achter het kassablok) Alom een hele verbetering en nog gezellig en sfeervol ook.

Zo werd een zonnige dag, een vruchtbare Verrassend Goed! dag.

warme groet,
Marianne

11 opmerkingen:

Unknown zei

lekker schuiven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heerlijke beelden MArianne, daar worden wij blij van!

Groetjes
Lynda

Anoniem zei

Jammer van het mooie weer. Maar als je eenmaal bezig bent, dan denk je daar niet meer aan!

Leuk om te doen, en je hoeft maar te nemen wat je leuk vind voor je decoratie's!!

Lieve groetjes Thea♥

Wonen in wit zei

Wat ziet het er weer gezellig uit!!

Heel uitnodigend om weer snel een bakkie te komen doen

Thanks voor je aandacht voor de markt

Kus Ta

Home and Lifestyle zei

Wat ziet dit er allemaal sfeervol uit Marianne! Helaas zit je hier ver vandaan, maar mocht ik een keer in de buurt zijn, dan kom ik even aan je nieuwe tafel zitten hoor :-)!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Ziet er prachtig uit je winkel,zoals altijd,oh al die hebbe spulletjes haha,ik wens je vast hele fijne paasdagen,lieve groet Joke.

rommy moosie68 zei

hoi ziet er mooi uit allemaal leuke dingen fijne paas dagen liefs rommy

Anoniem zei

Hé daar is je nieuwe plekje. Precies zoals je al in gedachten had toch? Een lekker plekje om te zitten, te lunchen, een kopje thee te drinken.
Ziet er weer heel gezellig uit!

Fijne paasdagen!
Debby

Passione Helena zei

Als ik in de buurt woonde, zou ik persoonlijk even komen kijken hihi.
Wat heerlijk, dat je nu gezellig kan lunchen! Het ziet er erg mooi uit en ik hoop dat je met nog meer plezier kan genieten, van je knusse winkel!
Hopelijk geniet je dit weekend ook van het zonnetje.

Hele fijne paasdagen!
Liefs, Helena

little sweet things zei

Oef warm klussie zo'n interne verhuizing maar het ziet er weer op en top uit hoor!
Morgen ga ik naar de huis en tuinmarkt in Haarlem en misschien kom ik daarna nog wel even in je winkel kijken. Of sta je zelf ook op de markt?
In ieder geval alvast hele fijne paasdagen.
Groetjes, Sas

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ziet er super uit je winkel

woon niet in de buurt maar als ik een dagje in haarlem ga shoppen kom ik zeker is kijken !

las ook over de primeur: Primeur:Franske Stemminger van Jeanne d'Arc Living in het Nederlands!

daar hwb ik echt wel oren na dus als er meer info over is hoor ik het graag
ik volg je blog dus hou het in de gaten!!

gr cindy

Antonia zei

Wat zou ik graag eens bij je komen kijken Marianne, het is alleen zo ver hier vandaan :-(
Hele fijne zonnige Paasdagen gewenst, groetjes Anja