dinsdag 26 april 2011

Metamorfose, de volgende stap

Wat krijg je na zo'n heerlijk weekend toch een boel energie.


Ik liep al een tijdje rond met de volgende metamorfose- stap:



Het realiseren van een badkamerhoekje aan de wand van de geurkaarsenkast.



Maar ja, dan moest die kast wel verplaatst of wellicht wel helemaal verdwijnen. In dat geval: waar laat ik dan de geurkaarsen ? Brain...brain...brain...
Had eerst het idee om een kast in de loze ruimte achter de grijze deuren te maken.
Alleen, daar is wel iets meer voor nodig en dat duurt me echt te lang.

Vandaag was ik het dus echt zat en wilde veranderen. Nou, het is me gelukt.
Ik kreeg in ene het ultime idee om de geurkaarsen gewoon voorlopig in de stellingkast te plaatsen. Dan kon de grote kast uitelkaar en zou er volgens mij veel ruimte ontstaan. Zo gezegd, zo gedaan, gewoon beginnen en je ziet wel waar je uitkomt!



Nou het bleek een goed idee, want er ontstond inderdaad veel ruimte!!. Oh, heerlijk ik had weer een stylingwand over en kon daar wel wat mee.
Ik wilde niet mijn hele vrije dag in de winkel blijven, dus had ik mezelf 14.30 uur als ultimatum gesteld. Maar ja, als je eenmaal ergens mee begint, dan blijf je bezig nietwaar?
Afijn, toch maar even het hoognodige weer op zijn plaats, zodat ik in ieder geval morgenochtend normaal open kan.

Dus even wat sitetables verschoven, kastje hier ....kastje daar, plant erbij...
Snel even een eerste foto genomen, zodat ik jullie toch even kan laten zien waar ik mee bezig ben. Morgen ga ik dan de rest stylen en nog wat dingen ophangen.

Ik ben er helemaal blij mee en kan niet wachten tot ik morgen lekker aan de gang kan gaan.
Wat verse bloemen halen, vaasjes opmaken, mooie items aan de muur, lekker decoreren, geurkaarsjes aan en heerlijk genieten van deze verandering.

Morgen maak ik even wat nieuwe foto's van het eindresultaat.



Voor nu,



lekker slapen en morgen gezond weer op.




warme groet,
Marianne

2 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt je weer lekker uit kunnen leven...heerlijk dat wat je in je hoofd had ook helemaal naar je zin is geworden!

Lieve groet, Ingrid

Sjoukje zei

Heerlijk om zo even aan te rommelen en dat het ook nog zo leuk wordt daar krijg je energie van~!
Lijkt me helemaal super om zo met de spulletjes bezig te zijn. Ben benieuwd naar het eindresultaat...
Fijne dag, groetjes Sjoukje