zaterdag 26 februari 2011

Zondag Tip

Vorige week zondagmiddag, het is al weer een week geleden, dat ik een bezoekje bracht aan 
de Landelijke Boerderij in Zuid-Oost Beemster.
Ik had hier al veel eerder over willen posten.
Deze week was er echter zoveel in en om de winkel gaande, dat ik er gewoon geen tijd voor had.
Hierover schrijf ik later even iets meer.

Maar nu terug naar de Landelijke Boerderij.
Een geweldig leuk adresje voor brocante en curiosa.
De entree alleen al, is geweldig en zeer uitnodigend.

Ben je eenmaal binnen, dan kom je ogen te kort.
Overal kleine sfeerhoekjes, prachtig gedecoreerd en super gestyld.
Het is goed te zien, dat de zeer gastvrije eigenaresse José, hier met heel veel passie en liefde werkt.
Er heerst een gemoedelijke ongedwongen sfeer, hierdoor kun je heerlijk rondlopen, zonder dat je iets moet!
Onder het genot van een kopje koffie, raak je niet uitgekeken.
Persoonlijk heb ik hier enorm genoten.
Wellicht ook een tip voor jullie om eens heen te gaan.
De Landelijke Boerderij is alleen op zondag geopend van 11 tot 16.00 uur.
De rest van de week is José op zoek naar mooie vondsten.

Dit was mijn eerste,
 maar zeker niet mijn laatste bezoek aan de Landelijke Boerderij.

Ik wens jullie een hele fijne zondag,
warme groet,
Marianne

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marianne,

Ik keek al uit naar je foto's na je enthousiaste verhaal. Ga hier zeker een keer heen, lekker op een mooie zondag!! (Vandaag maar even niet dus.)

Gezellige zondag!
Debby

Het Hoogerhuys zei

Hey, leuke tip, ik woon er in de buurt dus ik wil er zeker wel een keertje kijken, ik had er nog nooit van gehoord dus bedankt!!
Groetjes, Sandra

natuurlijk groen en doen zei

Waarom heb ik toch het idee dat er en in het noorden en in het zuiden veel meer leuke adresjes zijn dan bij ons hier in het westen .dus heb je(jullie )tips voor de Randstad
ik hoor het graag

groetjes Bep

Kaatje zei

Heel leuke tip. Hier ga ik zeker een keer langs! Ik hoop deze zomer ook eindelijk eens bij jou te komen kijken. zeker nu je winkel er weer zo mooi bij ligt. Ik heb alleen je kraam gezien op de kerstmarkt maar die vond ik al heel indrukwekkend! Dus wie weet, tot snel!!!

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een ontzettende leuke tip zeg!!!
daar ga ik zeker zeer binne kort is even kijken !!

als je nog meer tips hebt bij mij zijn ze altijd welkom!!

gr cindy