zaterdag 5 februari 2011

Waar is het voorjaar?

Wind, wind en nog eens wind.
Waait het bij jullie ook zo hard?

Het voorjaar is nog ver te zoeken,
maar met wat bolletjes en bloemen,
creĆ«er je toch een beetje voorjaarsgevoel.



Heerlijk bolletjes, daar kun je eindeloos mee decoreren.
Maar wat denken jullie van de blauwe viooltjes.
Zijn toch ook fantastisch?


Ze kleuren zo mooi bij de blauwe druifjes.
Zie zo, buiten ziet het er weer gezellig uit.
Ga je mee naar binnen?



Ook hier bolletjes.



Vaasjes met kleine boeketjes. 


Het winkelsfeertje proeven in grijs-wit tinten.


Ondanks de wind, heb ik nu toch een beetje voorjaarsgevoel.
Heerlijk kan niet wachten, wind ga snel liggen en maak ruimte voor het voorjaar!

Lieve bloggers,
een heel gezellig windvrij weekend gewenst.

Warme groet,
Marianne

9 opmerkingen:

Passione Helena zei

Dat windvrij gaat niet lukken ben ik bang! Wat een weer!

Maar met het zien van deze mooie voorjaarsbeelden, maakt je veel goed Marianne!

Hoe gaat het met je..trek je het een beetje?

Een heel fijn weekend!

Liefs Helena

alma zei

Wat een heerlijk sfeertje
ondanks het koude weertje!

Mooi die bolletjes en de vaasjes!

Gezellig hoor!
Een heel fijn weekend en ja hier in Gelderland waait het ook!

Lieve groet
Alma

Bonjade zei

Zo met al die bolletjes hebben we toch gezellig een beetje lente in huis.
fijn weekend
liefs

Jolanda zei

Ziet er gezellig uit bij je in de winkel, en wat een wind! Gelukkig is t niet koud maar een zonnetje zou toch wel heerlijk zijn. Maar wel lekker winkelweer (was vandaag in Utrecht met 'n vriendin)en we hadden het nog over je winkeltje. Het zal best druk bij je zijn geweest vandaag! In Utrecht hebben we niet zo iets kunnen vinden...lieve groetjes

Unknown zei

het voorjaar??? staat hier in mijn pot..>SSSSSSSSSSSSST ben inmiddels ook weer gezwicht voor een bundeltje voorjaarsjoy;)!

Groetjes
Lynda

hokje zei

Zo kom ik toch een beetje in de voorjaarsstemming (terwijl ondertussen de wind om het huis heen raast ;-))

Groeten,
Miranda

Anoniem zei

Heerlijk al dat voorjaar terwijl het buiten stormt,ik kan er echt van genieten,kaarsjes aan,je winkel is echt top! voor morgen een fijne zondag,lieve groet Joke.

natuurlijk groen en doen zei

Ik hoop dat je mooie spulletjes buiten niet zijn weggewaaid maar weggevlogen dit weekend
En ik denk dat het wel gelukt is ,iedereen snakt naar het voorjaar

groeten Bep

Sjoukje zei

Volgens mij is iedereen aan voorjaar toe, nou ja, als het buiten niet lukt dan het voorjaar maar naar binnen halen. Je blog ziet er leuk uit. Ik ben je gaan volgen, dan mis ik niks.
Ik heb zelf sindskort ook een blog, misschien vind je het leuk om een kijkje te gaan nemen.
dewithbrocante.blogspot.com

Tot een volgende keer,
groetjes Sjoukje.