zaterdag 29 januari 2011

Boek "Belle Blanc"

Het prachtige boek  "Belle Blanc" van Mirjana Schnepf en Bianca Aurich is binnenkort bij ons verkrijgbaar, via de winkel in Haarlem en de webwinkel www.verrassendgoed.nl/webwinkel,  rubriek "Tijdschriften/Boeken". 
In hun boek laten de auteurs zien hoe mooi en gastvrij de kleur wit is. Aangevuld met bijpassende decoraties en bloemstukken, is dit boek een echte wanna-have!
Een fantastisch boek, voor een geweldige prijs!
Verkoopprijs € 29,95 incl 6 % BTW.

Interesse?
Ik reserveer graag een exemplaar voor je.

warme groet,
Marianne

4 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk Marianne dat jij dit boek gaat verkopen......fijne zondag !! liefs van ons twee.....

Fluitenkruid zei

He wat leuk, ik kom 'm binnenkort even bij je inkijken. groetjes Jannet

Anoniem zei

Ow das idd niet duur en het gaat over wit,ik ga eens overleggen met mijn Bart want ik heb alweer ergens wat gereserveerd haha en moet dit jaar meer sparen,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Bonjade zei

Ziet er erg leuk uit........
Fijne avond
Liefs