zondag 25 januari 2015

Verfproject


Lekker bezig met de Vintage Paint van Jeanne d'Arc Living.
De krijtverflijn met 20 prachtige matte kleuren, waarmee je eenvoudig ieder gewenste ondergrond, zelfs over olie of boenwas opfrist en voorziet van een nieuwe uitstraling.
SCHUREN IS NIET NODIG!
(m.u.v. wanneer een ondergrond gebladderd is en je hem weer vlak wilt hebben)

---------

Deze week kast geschilderd in de kleur PETROL BLUE.

Wat rest is het afwerken met wax. Ben er alleen nog niet uit of ik de kleurloze of één met kleur ga gebruiken. Ga dat eerst even op een plankje uitproberen en besluit dan wat met de kast te doen.
-------------------

De verf ruikt niet en is met een halfuur handdroog. Vandaar dat ik mijn projecten gewoon tijdens openingstijden van de winkel kan uitvoeren. 

De komende tijd ga ik aan de slag met diverse ondergronden en materialen.
Uitproberen wat de effecten en resultaten zijn als ik de verf ga mengen en de projecten afwerk met de verschillende waxkleuren.

------------------------

Kennismaken met deze verf?

Ik verzorg GRATIS krijtverf presentaties in de winkel in Haarlem.

Onder het genot van een kopje koffie of thee laat ik je graag de mogelijkheden zien.

Wil je zelf gaan uitproberen? In het assortiment zijn ook testblikjes 100ml. verkrijgbaar.
Met zo'n blikje kun je kleine projectjes schilderen en zelf ervaren hoe fijn het werken met deze verf is.

Voor de presentatieochtend van donderdag 29-01-2015 heb ik nu nog één plaats beschikbaar.

Aanmelden kan HIER


Volg mijn blog voor meer leuke verftips.



Ik wens jullie een fijne zondag.
warme groet,
Marianne

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Marianne,

Wat ontzettend mooi is dat kastje geworden!
Zoiets wil ik ook nog eens gaan doen...maar eerst een kastje vinden.

Groetjes Thea♥

Crea by Thea

Marie-José zei

Superleuk Marianne, ik hou zo van dat petrol blue...misschien krijgt ie met de bruine wax nog meer de oude look...met de zwarte wordt het een soort van donkerblauw...ook gaaf...
Ben benieuwd wat het wordt ;-)
Begin maart ga ik met mijn moeder een weekend naar Haarlem en dan kom ik zeker even bij je winkel kijken.
Ik geef overigens zelf komend weekend een workshop met de Jeanne d'Arc paint hier in ons dorp op een crea & doe beurs. Ik werk zelf af en toe bij La Sophia in Dronten, ook verkoper van Jeanne d'Arc.
Bovenal ben ik blogster, sinds ik dat doe ben ik in vogelvlucht, echt waar!
Tot in maart!

Fijne zondag en lieve groet, MJ

ineke zei

Hallo Marianne,
De kast is prachtig geworden
Ben heel benieuwd welke wax je gaat gebruiken
Tot gauw en een gezellige zondagmiddag
Groet Ineke

Irena zei

ik heb een klein kastje mee gedaan,deze was met boenwas behandeld,geweldig effect,zoals je schrijf zonder te scheuren,groetjes irena

Unknown zei

Bij toeval kwam ik op je blog terecht! Ik ga hem zeker volgen want het is precies waar mijn interesses liggen! De kast is mooi geworden.! Ik hou erg van het restylen van meubels! Dus volg ik nu op de voet!

Hartelijke groeten,
Priscilla Spruit

diybypepris.blogspot.com

Unknown zei

Hallo... Wat een ontzettend mooie kleur heeft dit kastje. Ik heb bijna Ee. Zelfde kastje en maak 'm graag deze kleur. Welke kleur is dit en kan ik dat bij je bestellen online?