donderdag 10 april 2014

Eenvoud is het mooist!


Goedemorgen,

Op inkoop kom ik vaak de mooiste dingen tegen.
Zo viel mijn oog op dit leuke vaasje.
Als bloemiste ben ik gek op kleine vaasjes. Kon deze dus echt niet weerstaan.
Bedacht me geen moment en heb er meteen een paar dozen van ingekocht.

Zo leuk en handig voor al die kleine bloemetjes.

Wellicht ook iets voor jullie?


http://www.verrassendgoed.nl/a-36504949/nieuw/vaas-met-deksel/


-----------------------

Ga vandaag proberen wat nieuwe foto's van de winkel te maken.
Kan ik jullie eerdaags weer eens laten meegenieten.
De styling verandert regelmatig dus wordt wel weer eens tijd.

Voor nu wens ik jullie een heerlijke dag.
warme groet,
Marianne


 

1 opmerking:

IS Interieur Styling zei

Hoi Marianne

Het is inderdaad een lief eenvoudig vaasje.
Voor kleine bloemen,

Lieve groet Ingrid