woensdag 6 maart 2013

Decoreren met SNEEUWKLOKJES


Elke week haal ik voor de winkel verse bloemen.
Zo ook vanmorgen en naast de tulpen, rozen en anemonen die ik had uitgezocht, kon ik deze niet weerstaan:
SNEEUWKLOKJES 

Eenmaal in de winkel ben ik er mee gaan decoreren.
Geweldig...zo mooi!

 
 
 
Plateau op voet van JDL, hooi, eitjes en metaaldraad stolp.

 
Handgeschept papier met muzieknoten.
Bij ons verkrijgbaar op rol, vel van 50x70 cm.


 
Decoreren met sneeuwklokjes, zo fragiel en prachtig van kleur, brengt meteen zo heerlijk voorjaarsgevoel in de winkel.
 
-----------
 
Halen jullie het voorjaar ook naar binnen?
Doen hoor, je wordt er zo blij van.
 
 
een voorjaarsgroet van mij,
Marianne

8 opmerkingen:

MARIANNE zei

Ja ze zijn echt heel beeldig, die tere witte sneeuwklokjes!!!
Hopelijk blijft de sneeuw waar ze het over hebben voor in het weekend...wel achterwegen...want daar zijn we nu toch wel 'echt' klaar mee!
We hebben afgelopen dagen zo fijn alvast van de lente mogen genieten...nu willen we er allemaal ook graag "meer" van!

Geniet van deze nieuwe donderdag, en groetjes! Marianne.

my way of living zei

Marianne wat is het leuk geworden.
Vind sneeuwklokjes ook zo leuk.

gr. Anita

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zijn ze en wat leuk zo in zo gaasstolp op zo mooie voet wie wil dat niet in zijn huis ....heerlijk weer overal dat voorjaarsgevoel te zien .....wens je een fijne week lieve groet rosita

All Seasons zei

Ik ben er gisteren mee aan de slag geweest om ze te fotograferen. Want wat zijn die sneeuwklokjes toch mooi. Ik heb er een echt close-up foto van gemaakt, dus de blaadjes en het minuscule geel is goed zichtbaar.
Net wat jij zegt, het geeft ons zo'n heerlijk voorjaars gevoel

Geniet van de dag
Lieve groet,
Patricia



Anoniem zei

Schitterende decoratie`s met de sneeuwklokjes,fijne avond,lieve groet Musje.

Alie zei

Prachtige decoraties weer!

Irena zei

wel een heel mooi effect,groet irena

Anoniem zei

Als we de sneeuwklokjes zien dan is de winter op zijn retour (toch?). Eindelijk, werd tijd,hé! Je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt, mooie combinatie met muziekpapier.
Liefs, Peetje