dinsdag 4 december 2012

Kerstsfeer


Afgelopen weekend heeft mijn zus weer geholpen.
Ze heeft de zithoek opnieuw ingericht. Kunt je voorstellen dat ik hier heel blij mee ben. Nu het steeds drukker wordt in de winkel en webwinkel is het fijn dat de winkel er steeds mooi uitziet.

 
Op de tafel sfeerlichtjes
 
 
en mooie kerstitems
 
 
Vandaag alvast nobelis en skimmia op de veiling gehaald. Ruikt altijd zo heerlijk in de winkel. Als ik morgen tijd heb kan ik dan alvast wat kransen gaan binden.
 
Staat zo mooi vers gebonden kerstkransen. Natuurlijk kan ik ze zo kant en klaar van de veiling meenemen, maar ik hou niet zo van standaard kransen. Maak ze liever zelf dan blijven ze uniek.
 
warme groet,
Marianne

7 opmerkingen:

Irena zei

mooi,zo fijn subtiel,veel liefs irena

La Blomst-Living zei

Dit ziet er reuze gezellig uit, ik zou zo aanschuiven en dan maar genieten van al die prachtige spulletjes! Succes in deze drukke tijd!
Lieve groet, Linda

Anoniem zei

Styling is minstens de helft van de verkoop. Zie er heel gezellig uit, Marianne!
Ik bewaar ook nog steeds een mooie herinnering aan de afgelopen zomer toen ik bij je zat aan deze zelfde tafel!

Liefs,
Gerry

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit en hulp is altijd meegenomen toch het is al zo drukke tijd ....begrijp dat je je kransen liever zelf maakt niets is mooier dan een krans die niet iedereen heeft ....fijne week lieve groet rosita

MARIANNE zei

Weer heel mooi, en sfeervol is het geworden hoor!

Groetjes van Marianne.

Huize Kip Kakel zei

Mooi, en wat super dat je dat met je zus kan doen...
Ik heb pas ook een etalage gedaan, in een kinderkledingwinkel, super om te doen!
Genieten van je sfeer,
lieve groetjes Hannie

De Zandhut zei

Ziet er PRACHTIG uit Marianne!!

Lieve groet Dominique