zondag 21 oktober 2012

24 Homes


Verrassend Goed! steunt de stichting 24 Homes.

 
Wij hebben een aantal mooie artikelen uit het 24 Homes crealab in ons assortiment opgenomen.
 
 
Zo zijn wij niet alleen commercieĆ«l bezig,  maar proberen wij op deze manier een heel klein steentje bij te dragen aan een mooi doel. Door aankoop van een 24 Homes artikel steun je de stichting.
 
 
Benieuwd naar het werk en doel van de stichting 24 Homes? Neem eens een kijkje op hun website www.24Homes.nl of bezoek het 24 Home blog
 
----------------------
 
Het blog waar de 2 creatieve vriendinnen Claire en Karin Joan, ons al een tijdje laten meegenieten van hun fantastische foto's, mooie stylingtips en super leuke creaties.
 
Claire bezocht zaterdag j.l. voor de tweede keer onze winkel in Haarlem. Deze keer had ze medewerkster Elja van het crealab meegenomen. Helaas had ik door de nodige zaterdagdrukte en extra aanloop door onze vermelding in de Ariadne at Home van deze maand, niet veel tijd voor de dames. Ze nestelden zich met een kopje thee op de klepbank bij de grote tafel en konden op die manier even heerlijk genieten van mijn passie en moois in de winkel.
 
Claire en Elja het was een aangenaam bezoek.
Fijn dat jullie er even waren.
 
--------------
 
warme groet,
Marianne

2 opmerkingen:

24 Homes zei

Lieve Marianne, het was ontzettend gezellig in je prachtige winkel! We hebben genoten afgelopen zaterdag :) Dankjewel voor alles wat je voor ons nu al betekent! Liefs, Claire

House of Seasons zei

Lieve Marianne,
Ik heb net met heel veel plezier bij je binnengekeken.
Wat heeft Jolanda weer mooie foto's gemaakt en WAT ziet je winkel er weer sfeervol uit!!!
Volgende keer kom ik weer mee!
Ik ga nu naar mijn eigen winterwonderland!
Liefs
Lia