donderdag 27 september 2012

Hortensiakransen



Hortensiakrans op de
grote centerpiece van Jeanne d'Arc Living
met in het midden een Portugees glas.
In het glas kan een waxinelichtje voor nog meer sfeer.




De hortensia-krans van bovenaf gezien.



De kleine centerpiece van Jeanne d'Arc Living 
 gedecoreerd met een kleinere hortensia krans.
Staat te pronken in de etalage.


Cakestandaard met hortensiakrans.
Hekwerk en oude fles met houten kruisje.
Dit sfeerplaatje heb ik gecreëerd in de keukenhoek.

-----------------

Hortensiakransen zijn echte blikvangers en passen in elk interieur.
Ze drogen in en blijven hierdoor heel lang mooi en zijn dus super decoratief.

Als alternatief voor het Portugees glas in het midden van de krans kun je ook denken aan het plaatsen van een grote kalebas, een windlicht met kaars of een mooi madonnabeeld met stolp.

De komende tijd ga ik door met kransen maken en zal ik vast nog wel wat foto´s maken en met jullie delen.

Voor nu ...
warme groet van mij,
Marianne

12 opmerkingen:

When-D zei

Ze zijn heel mooi geworden Marianne!! En uiteraard staan ze prachtig bij de centerpiece...

lieve groet,

When-D

Sjonke's Kronkels zei

De kleuren zijn ook zo mooi herfstachtig Marianne!
Groetjes,
Marion

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige krans!

Op de etagère vind ik hem ook prachtig staan.

Lieve groet Loes

Anoniem zei

Heel mooi, Marianne!
Een prachtige herfstdecoratie.

Lieve groet,
Gerry

Petra zei

Hallo Marianne, allereerst heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. En inderdaad helemaal besmet, Adelaide was niet in onze richting maar staat zeker weten op ons verlanglijstje. Wij hebben daar vrienden en het was 18 jaar geleden dat we elkaar hadden gezien. Nu allebei kinderen en ook die konden het geweldig goed met elkaar vinden. Het is zelfs zo erg dat ik er niet over uitverteld raak zoveel mooie foto's zoveel lieve mensen dat wil je gewoon vasthouden. En dan je krans SUPER mooi meid, wat een prachtige kleuren, wij hebben veel hortensia's in de tuin maar geen bloemen dit jaar zo balen maar ja een jaartje wachten dan maar.
Geniet van je weekend, groetjes Petra.

It's me zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
MARIANNE zei

Mooie herfst decoraties heb je ervan gemaakt...met de hortensias erbij!
Goed voor een extra mooie herfst sfeer in de winkel!

Alvast een fijn weekend!
Groetjes van Marianne.

Irena zei

toch heel erg mooi, zo hortensia krans groet irena

Sabine zei

Het is een schitterend totaal plaatje geworden.Liefs Sabine

saskia zei

altijd mooi he die kransen en als ze niet meer veel kleur hebben verf ik ze (met een spuitbus)wit,zwart of zilver maar goud is ook erg mooi .
dan heb je er soms nog jaren plezier van.

een fijn weekeind grtjs saskia

Geke zei

Prachtig!

Liefde voor kransen ♡ zei

Prachtige kransen Marianne! Zo mooi van kleur. Ze staan super op de etagère en centerpiece! Fijn weekend. Liefs Lindy