donderdag 3 mei 2012

Violieren in poederpastel roze


Tijdje niets van me laten horen.
Foto's uploaden kon ineens niet meer, moest dit uitzoeken en even voor gaan zitten.

Deze post begin ik met één van mijn lievelingsbloemen.
De heerlijk ruikende Violier
Zag ze gister bij mijn bloemengroothandel staan in een prachtige poederpastel roze.
Kon ik toch niet laten staan?


De grote Venetiaanse vaas in de etalage opnieuw gevuld met
prachtig wit  Gipskruid


Ik wil jullie even iets leuks laten zien.
Als het zonnetje door de etalage schijnt gebeurt het volgende:


Mijn logo wordt op de witte muur geprojecteerd.


Is dit niet gaaf?


Zo kan het ook en ziet de Venetiaanse vaas er heel anders uit.
Gevuld met een flinke bos
Eucaluptus


Violieren in een geglazuurde kan van Jeanne d'Arc Living.

-------------------------

Dit is nu de 4e week in de nieuwe winkel. Ik ben zeer tevreden en blij met al die extra aanloop.
Weet eigenlijk niet zo goed wat me overkomt. Het is elke dag een feest om hier te mogen werken.
Wat een locatie en een ander pand al niet doen. Blijkt dus echt heel belangrijk waar je winkel is. Merk nu al dat er naast de toeristen, dagjesmensen ook veel meer Haarlemmers de weg naar de winkel weten te vinden. De fantastische etalages nodigen mensen uit om binnen een kijkje te komen nemen. Heerlijk om vaak met enige afstand die enthousiaste gezichten te aanschouwen.
Dit is waarvoor ik al die jaren zo hard heb gewerkt. Op deze locatie, in dit fantastische pand kan ik heerlijk verder met mijn ideeen en hopenlijk nog veel meer mensen laten meegenieten van al de
heerlijke geuren en prachtige poederpastelkleuren. Altijd leuk als mensen weer zo'n mooi Verrassend Goed! cadeau of nieuw item weten te waarderen.

Voor mij is het nu vooral heel veel 

GENIETEN


---------------

Bloggers ik lees jullie posten tussen het werk door, maar het ontbreekt me soms om te reageren.
Nu er weer wat meer rust is...ik bedoel dus dat alles nu wel zo'n beetje op orde is....ga ik proberen vaker langs te komen en ook op jullie post te reageren.


Ik wens jullie een heel fijn weekend.
warme groet,

Marianne

15 opmerkingen:

It's me zei

Mooi hoor al je bloemen.......prachtig die zon zo ...en je logo op de muur...liefs geniet....xxx..

Jolanda zei

Geweldig dat je meer aanloop hebt!
De tante van mijn man wist ook het bestaan van je winkel niet!
Lieve blog groetjes,

Jolanda

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat mooi als het zonnetje schijn en dat logo op de muur wordt geprojecteerd, schitterend.

Je bloemen prachtig, ik ben niet zo van roze maar poeder tinten vind ik heel mooi.

Fijn dat het allemaal zo goed gaat in je nieuwe winkel, geniet ervan.

Fijn weekend!

Lieve groet, Loes

MARIANNE zei

Geweldig dat zoveel(nieuwe) mensen je nieuwe winkel weten te vinden,en dat je je er zelf ook zo fijn thuis voelt...en wat leuk dat logo zo op de muur...alles klopt gewoon!
Ik ben ook gek op gipskruid, maar zo'n grote bos eucalupthus vind ik ook een goed idee...ga ik morgen meteen halen!

Groetjes van Marianne.

MARIANNE zei

Wat fijn dat het zo goed gaat in de nieuwe winkel, en dat er zoveel (nieuwe) mensen komen, en gaaf dat logo zo op de muur...alles klopt gewoon!
Ik ben ook gek op gipskruid, maar zo'n grote bos eucalupthus, ga ik morgen ook meteen halen...heerlijk ook de geur ervan!

Groetjes van Marianne.

alma zei

Vier weken alweer Marianne....en ik ben nog maar 1 keer geweest... ;)
Vanuit Japan wens ik je een hele fijne dag toe. Hoop je snel weer te zien.
Dat logo is echt waanzinnig en door de zon extra reclame!

Lieve groet,
Alma

Debby zei

Super dat je logo zo door de zon weergegeven wordt. Laat er maar veel zon komen zou ik zeggen....

Wat fijn dat de nieuwe plek je zo goed bevalt. Het is toch altijd een gok die je neemt en ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat er toch zoveel mensen door deze straat zouden lopen. Wij liepen er voorheen eigenlijk nooit doorheen, maar nu dus wel en dan zie ik ook hoeveel publiek er is. Grappig.

Ik wens je een fijn weekend!

Groetjes,
Debby

natuurlijk groen en doen zei

Wat heerlijk dat, zeker in deze tijd, het allemaal zo positief verloopt. Dat je inspanningen beloont worden ,maar het ziet er ook allemaal super uit.

fijne dag
groetjes Bep

WEERspiegeling zei

Wat super, dat je zo tevreden kunt zijn over je nieuwe winkel/nieuwe plek. En eigenlijk verbaasd het me niet, want het ziet er geweldig sfeervol uit.
Je logo is gaaf zeg!
Fijn weekend alvast.
Groetjes, Anita

Jolanda zei

Lieve Marianne, Bedankt voor je lieve reactie. Ik weet dat je er nog heel lang zit maar ben gewoon heel nieuwsgierig! En met recht want ik zie weer mooie dingen, wat leuk dat logo zo in de zon: een cadeautje! En ik kan me voorstellen dat je even wat andere prioriteiten had dan bloggen:) Violieren zijn ook een van mijn lievelingsbloemen, wat zal het lekker ruiken in je winkel. Werk ze en tot gauw, lieve groet

Anoniem zei

Wat een heerlijk enthousiaste log, Marianne!
Eerst al met je prachtige bloemen, waarmee je de winkel opfleurt en dan met de voortgang van je nieuwe winkel! Wat fijn!
Ik woon een eind weg maar in mijn achterhoofd zit een plan om deze zomer een dagje Haarlem te doen, dan kom ik zeker bij je langs!

Liefs van Gerry

Des guirlandes zei

Prachtig! Ik kan inmiddels meepraten. Vorige week was ik bij je in de winkel. Heb je mijn bericht op mijn blog hierover al gezien? Ik heb ook foto's geplaatst die ik gemaakt had. Het was zo gezellig toen. Het kookboek dat ik kocht voor mijn schoonmoeder is erg in de smaak gevallen. Ik wil het zelf ook,misschien voor moederdag???
:-) I hope so...

hokje zei

Wat fijn dat het nieuwe pand zo goed bevalt en leuk het 'extra' logo op de muur!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Anja Leijten zei

leuk meid dat je winkel zo goed loopt!! Dat voelt elke dag als een kadootje.
Violieren zijn ook mijn lievelingsbloemen, toen ik vroeger in de bloemenzaak werkte gingen deze steevast mee naar huis.
De geur is zo heerlijk.
Geniet lekker van je winkel, ik volg wat je doet!!
Groetjes anja

Maaike zei

Fijn dat het zo goed bevalt!
Mooie violieren!

Groeten Maaike