zondag 4 december 2011


Hier de eerste foto's van het magazine van
 Jeanne d'Arc Living, uitgave nr 1- 2012.
Kijken jullie even mee?


Het hoofdthema:
"De Woonkamer"


Vanaf deze uitgave is het magazine helemaal:
ADVERTENTIEVRIJ!
De verkoopprijs van het magazine is € 9,95.


Heerlijke winterrecepten.


Mooie sfeerhoekjes


Na de feestdagen, 
zin om de woonkamer te restylen?
In dit magazine weer genoeg tips en ideeën.


Het magazine wordt 13-01-2012 verwacht.

Wegens grote belangstelling is reserveren/bestellen aan te raden.
Dan ben je verzekert van een exemplaar.

Dit kan via onze Webwinkel of
 tijdens openingstijden in de winkel in Haarlem.


Warme groet,
Marianne

9 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Marianne,
Wat vind ik die foto van die keuken mooi, en dan vooral die lamp die daar hangt... prachtig... Lekker stoer...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Oh Marianne, ik ben nog bezig met de Kerstuitgave!

Zo'n klein voorproefje is natuurlijk altijd weer leuk en we kunnen weer uitkijken naar het nieuwe jaar met prachtige foto's.

Fijne zondag!

Lieve groet,

Loes

Jolanda zei

O wat ziet dat er al weer mooi uit...heb je nog een kerstexemplaar liggen? Dan wil ik m zondag heel graag meenemen. Ik heb zin om weer in je winkeltje te snuffelen, zet m'n man wel op de bank:) Lieve groet

Tanja zei

He Marianne, fijn om weer even van je te horen, ik sprak het meisje van Brabbels en Kiekjes afgelopen vrijdag en hoorde je verhaal.

Fijne week
Liefs
Tanja

Fluitenkruid zei

Hoi Marianne, ik kijk er weer naar uit enne laat ik de advertenties in de JDL nou niet echt lelijk vinden maar ben benieuwd.
Wat sta je super leuk in de brocantespecial!
Lieve groetjes

Sjonke's Kronkels zei

Ja, de JDL is een geweldig blad.
Ben ook fan van de Ariadne Brocante en heb natuurlijk het artikel over jou gelezen!! Hartstikke leuk.
Groetjes,
Marion

t brocante sfeertje zei

goeie reden om alsnog je winkel te bezoeken!!Miste door ziekte de blogmiddag maar wil zo graag lekker snuffelen in de winkel en n heleboel lampekappen uitzoeken hahaha ik vindt ze zo prachtig!Groetjes,tot snel,Ingrid

Marjon zei

Prachtige foto's van de nieuwe JDL en wat stond jij leuk in de Brocante.....leuke reportage...groetjes Marjon

Room Seventeen zei

Hoi Marianne, wat super dat je in de Ariadne staat ! Heb het verhaal gisteren even gelezen, leuke foto van jou zeg !