woensdag 2 november 2011

Magazine Jeanne d'Arc Living nr.8-2011




Het magazine ligt nu bij ons in de winkel.

Even snel ingekeken en wat foto's genomen.
Kunnen jullie even meekijken.



Oh, is het niet mooi?


Ook al is het nog géén kerst,
toch prachtig om een beetje in het sfeertje te komen.


Ik heb nog helemaal geen tijd om hem te lezen.
Dat moet op vanavond wachten.
De eerste pallets zijn al weer bezorgd, dus ik heb andere dingen te doen.

-------------

Wil je het exemplaar bestellen?
Dat kan via de Webwinkel, of je kunt hem afhalen in de winkel in Haarlem.

Er is weer erg veel belangstelling voor het magazine,
dus reserveren is echt gewenst, want OP is OP!!!


Warme groet,
Marianne


6 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijke sfeer echt wel ... tja het word natuurlijk niet voor niets de mooiste tijd van het jaar genoemd ....werkse ...lieve groet rosita

Een sneller kloppend hart zei

Ohh ik kan niet wachten tot ik de mijne in mijn handen krijg...hier kunnen ze ook elk moment binnenkomen, jippie!

Genietse!

Veel groetjes, Veronique

Anita zei

Joehoe deze is écht heel mooi kannie wachten ;-)
KERST (december) is toch écht de mooiste tijd van het jaar !!!
Groetjezz lfs mij

Mayflower zei

Ik heb deze vanmiddag ook net opgehaald en er even snel in gebladerd, wat een heerlijke sfeer weer. Dat vind ik zowiezo met de meeste tijdschriften rond deze tijd.
Ik ga er straks ook even goed voor zitten.
Lieve groet, Mea

La Maison zei

Dat ziet er prachtig uit, ja Kerstnummers zijn vaak het mooist.

Lieve groet
Hermine

It's me zei

Hij is zoooo mooi !!! kan er geen een meer zien....pffffff...nu de Engelse nog.....en dan komen er nog twee dozen.....sjuchtttt....xxx....