maandag 19 september 2011

Blogmiddag, het aftellen is begonnen.

Nog 19 dagen en dan is het zover:

October de 9e, een zondagmiddag in het oude centrum van Haarlem, maar géén gewone zondag.
Die dag staat er n.l. iets heel leuks te gebeuren in "het groenste straatje"van Haarlem.


De Blogmiddag bij Verrassend Goed

Hier volgt een tussenstand van de blogs die zich tot nu toe hebben aangemeld:
Wonen in Wit, Alma's Home, Ons Huus, Franse Lelie, Brabbels en Kiekjes, Homemade, Claudia, 't Brocante Sfeertje, Hoofdzaken en uiteraard Verrassend Goed!.

In de 1e week van october ontvangen jullie nog wat laatste informatie over dit evenement.

Uiteraard is het nog steeds mogelijk om je aan te melden.
Hoe meer bloggers, hoe meer fun!

zegt het voort...zegt het voort

om het originele bericht te lezen.

Ik heb er reuze zin in, jullie ook?

Tot de 9e october.

warme groet,
Marianne

7 opmerkingen:

All Seasons zei

Wat een geweldige leuk idee, om de dames achter hun blog eens 'live' te mogen ontmoeten. Ik was graag gekomen, maar het is voor mij iets te ver uit de buurt. Wie weet een volgend keer.
Maar ik wil jullie alvast een geweldige leuke dag toewensen, maar dat zal zekers lukken!

Fijne dag vandaag ☼
Liefs,
Patricia

Brabbels en Kiekjes zei

Marianne,

Wat een leuke zondag hebben we in het vooruitzicht, super heb er nu al zin in!
Ach als er 30 dames op de stoep zouden staan kan je ook niet met iedereen kletsen en nu is het allemaal overzichtelijk en tijd om iedereen te ontmoeten en de hand te schudden.

Laat je het weten als ik iets voor je kan doen of mee kan nemen?

Liefs,

Claudia Leertouwer zei

Goedemorgen Marianne,

Dit is al een heel groepje, gezellig! Is het misschien een leuk idee om een linkje op mijn blog te plaatsen of heb je dat liever niet?

Groet,
Claudia

Michelle zei

Goedemorgen Marianne

ik wens jullie heel veel plezier op de blognamiddag!

Lieve groetjes Michelle

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ik kan niet komen ben 8 oktober jarig en vier het voor de kids op zondag....wens jullie allemaal een hele leuke middag en hoop de foto's en de verhalen te zien en te lezen ...fijne week lieve groet rosita

Mirjam zei

Hoi Marianne,
Ik ben er niet bij, maar ik wens jou en iedereen die wel komt een heel gezellige middag.
Geniet ervan en van elkaar...
Ben benieuwd naar de leuke foto´s en verhalen die zeker zullen verschijnen overal...
Heel fijne week nog gewenst,
Groetjes,
Mirjam

alma zei

Ik heb er super veel zin in! En ach wat is nou 19 dagen!

Lieve groet en ik ga je vast nog wel zien voor die dag!

Alma